måndag 23 juli 2012

Kakfat i återvunnet porslin!

Igår gjorde jag något jag funderat och tänkt länge på att göra. Jag gjorde trevånings kakfat i olika porslinsfat som jag fyndat på loppisar, tradera och auktioner. Jag fick förstås lite hjälp av min "gube" Per, det ska jag erkänna. Han var så snäll och borrade alla hålen efter att jag markerat ut var de skulle vara och sedan monterade jag ihop kakfaten. Fem kakfat blev det sammanlagt men åh så roligt det var. Jag kommer att sälja kakfaten i min buitk i Öna så blir ni sugna på ett är det bara att komma till mig. Kakfaten som är i tre våingar kostar 399:- styck. Tänkte visa er lite bilder på några av kakfaten.
Romantiskt kakfat i vitt porslin med blommor!
Kakfat i blåa porslinsfat!
Kakfat i gröna toner!

Butiken kommer att vara stängd onsdag-fredag 25 juli-27 juli då jag ska till Sälen på loppis på onsdag 25 juli och på Sälendagen på torsdag 26 juli. Ni är välkomna till Sälen ni som vill handla av mig istället dom dagarna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar