lördag 25 februari 2012

Vårgardiner i härliga färger från Boel & Jan

Nu har vårens gardiner börjat komma in i butiken. I tidigare inlägg har jag visat hissgardiner och knytbandslängder som jag fått från Fondaco. Nu har även vårgardiner från Boel & Jan kommit i många härliga färger och mönster. Jag har knäppt kort på några av gardinerna som jag fått hem. Jag har inte hunnit fota alla metervarorna än men det kommer mer bilder så småningom.
Några av metervarorna
Ett lite kraftigare storblommigt tyg i skarpa härliga färger
Ett till tyg i skarpa klara färger. Detta är något tunnare än tyget på den förra bilden
Detta tyg är i vitt på vitt. Ett jättefint tyg till hissgardiner eller längder. Ett perfekt tyg för er som gillar shabby chic stilen i er inredning. Tyget gör sig inte riktigt rättvisa på bilden.
Här är ett tunnare sommartyg i voilé. Längder i detta tyg får ett mycket fint fall
Ytterligare ett tunnt sommartyg i voilé. Detta skulle också vara mycket fint till längder.


Det här var alltså bilder på några av de tyger som kommit till butiken. Kommer snart mer kort på fler gardiner.

Ha en härlig lördag i det soliga vädret!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar