måndag 23 januari 2012

Tävling!

Idag är det precis två månader sedan jag öppnade min lilla butik och det tänkte jag fira med en tävling på bloggen. Jag vill också passa på och tacka alla mina kunder för all den fina respons jag fått och det ni köpt av mig. Det är jätteroligt. Det ni kan vinna är ett stickkit i storlekarna 9 - 18 månader. Det finns i färgerna grön, rosa, blå och vit och i fyra olika mönster. Kitet innehåller 3 nystan Cotton Soft i 50 % bomull och 50 % acryl, bambustickor, knappar och mönster. Den som vinner får välja valritt färg på sitt stickkit. Detta är vad ni kan vinna.
Det är i fina pastellfärger
 Tävlingen pågår fram till söndag 19 februari!

Detta är tävlingsreglerna!
För er som har blogg och vill vara med och tävla:
Kopiera den översta bilden på stickkiten och länka till min blogg i eran blogg. Kolla så att länken tillbaka till mig funkar. Skriv sedan en kommentar i detta inlägg, då får ni 2 lotter.

För er som inte har en blogg men ändå vill vara med och tävla:
Skriv en kommentar i detta inlägg, då får ni 1 lott.

Bli följare av min blogg:
Alla som också anmäler sig till följare av min blogg får ytterligare 1 till lott. 

Roligt om just du vill vara med och tävla hos mig!





47 kommentarer:

  1. Jag är med :) Har länkat från min blogg :)

    SvaraRadera
  2. oj vad spännande måste försöka vinna

    vivecaholmgren@yahoo.se

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Vad roligt att du brukar titta in hos mig, och tack för din kommentar!
    Nu hittade jag ju till dig också...
    Så klart jag vill vara med i din tävling. Jag länkar från min sida under dan, så det blir väl två lotter, tack.
    /Ann-Britt

    SvaraRadera
  4. Jag vill så väldigt gärna vara med och ta chansen att vinna! Lägger till mig som följare också av din blogg så jag hittar hit fler gånger :)

    SvaraRadera
  5. Hej !
    Klart man vill vara med och vinna. Vilken fin webshop du har. Trevlig att se en så fin design och att det är så enkelt att ta sig runt på shoppen.

    Jag hoppas att det kommer att gå vädligt bra med shoppen.

    Lotta
    lois_lane66@hotmail.com

    SvaraRadera
  6. Hejsan
    Så klart jag vill vara med med så fina garner i prispotten. Jag har länkat i min sidebar på bloggen och dessutom blivit följare till bloggen. Som förövrigt är jättefin.
    Jag hittar dock inget datum för dragningen.... kan ha missat det med min influensapåverkade huvud, men har läst texten flera gånger... =)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Roligt med så värmande ord. Tävlingen pågår fram till 19 februari. Det står under bilden med de tre gröna garnerna. Krya på dig!

      mvh Ann-Louise

      Radera
  7. Hej vilken fin shop du har. Lagt till dig som en länk på min sida + följare för att hitta hit fler ggr.
    Blev faster till en liten tjej strax innan nyår, så vinna och sticka till henne vore kul.=O)

    SvaraRadera
  8. Hej . Tack för att du hittade mig, för då hittade jag dig. Klart jag vill vara med att tävla 3 lotter till mig tack!!! Kram Mimmi

    SvaraRadera
  9. Tack detsamma. Varsågod till 3 lotter.

    mvh Ann-Louise

    SvaraRadera
  10. Hej!

    Jag vill absolut vara med! :) Tar 1 lott.

    Kram,
    Nenna

    SvaraRadera
  11. jag vill vinna garn. en lott tack. elisabeth r.

    SvaraRadera
  12. Hej! Lillann Rombin vill oxå vinna i ditt lotteri. 1st. lott tack.

    SvaraRadera
  13. Jag vill väldigt gärna vara med och ta chansen att vinna! Jag kommer att fortsätta läsa din blogg.

    sigrid.guldbrandsson@hotmail.com

    SvaraRadera
  14. Ja tack! Det vore perfekt då jag väntar på mitt första barnbarn...
    Har ingen blogg så jag får nöja mig med en lott.
    Maria K.

    SvaraRadera
  15. Grattis!

    Jag vill gärna vara med och tävla jag med. Fick idag veta att en av mina arbetskollegor är gravid - detta skulle bli en perfekt present till henne.


    Jag har även länkat från min blogg, så tar två lotter :)

    SvaraRadera
  16. Självklart vill jag vinna ett så fint paket och därför har jag länkat med bilden för två lotter och lägger in mig som följare till din blogg också för en extra lott. Alla goda ting ska ju vara tre, så nu håller jag tummarna! ;)

    Varma vinterhälsningar från
    Susanne, en utflugen kulla

    SvaraRadera
  17. Vill gärna var med och tävla.
    Har ingen egen blogg men följer din.
    mvh
    elainesbild@yahoo.se

    SvaraRadera
  18. Hej

    Jag vill gärna vara med i utlottningen av det fina garnet med 1 lott.

    Hälsar
    Carina
    carina.engdahl@bredband.net

    SvaraRadera
  19. Tänk va utlottning är bra ibland! Har aldrig besökt den här bloggen innan, men nu har jag nog fastnat.. =) Länkar till tävlingen från min blogg och har även blivit följare, så att jag hittar hit och kan läsa mer.. =)

    Kram!

    SvaraRadera
  20. Vilken fin utlottning! Hoppas på tur med en lott!
    Britt
    britt.jonesig@telia.com

    SvaraRadera
  21. Visst vill jag vara med både som följare o kanske som vinnare av de fina garnen .
    Tar två lotter , niger o bugar för dem .bittan4@gmail.com

    SvaraRadera
  22. Tittut! Är gärna med och testar lyckan hos dig :) Har länkat med bild från högra sidospalten på min blogg. 2 lotter :)

    SvaraRadera
  23. Grattis till 2 månader.
    Jag vill gärna vara med och tävla med en lott.
    Mvh Gun

    SvaraRadera
  24. Vad roligt att hitta hit :-) Jag vill gärna vara med och tävla hos dig! Vilken fin vinst du lottar ut! Jag har länkat med bilden.

    SvaraRadera
  25. Jag är gärna med i tävlingen och deltar med två lotter, har lagt ut bilden i min blogg samt länkat till din sida.

    SvaraRadera
  26. Jag vill jättegärna vara med i tävlingen! 1 Lott Tack!!
    Lycka till med den fina butiken!
    Hoppas på tur gör Ingrid Gerdin

    SvaraRadera
  27. Jag vill gärna vara med i tävlingen med :)

    truckerelin@gmail.com

    /Elin

    SvaraRadera
  28. Jag vill gärna vara med och tävla, så jag har gjort en länk till din sida i min blogg.
    Jag kommer dessutom att följa din blogg, då jag tyckte den var väldigt intressant. :)

    //Anja

    SvaraRadera
  29. Vill gärna var med o tävla 3 lotter fick jag i hop Ha en skön dag kram Beijan

    SvaraRadera
  30. Hej!
    Jag vill gärna vara med i tävlingen!
    En lott tack.

    -Minna-

    SvaraRadera
  31. Denna tävling vill jag gärna vara med och vinna. 1 lott tack.

    Barbro P

    SvaraRadera
  32. Nu har jag hittat till din härliga blogg och vill jättegärna vara med i utlottningen :)

    Sonja i Norr

    SvaraRadera
  33. oj ,,va härligt garn o fina färger..skulle passa till mitt lilla barnbarn...Blir väl 3 lotter då jag länkar o blir följare...Hoppas på tur gör jag oxå.

    SvaraRadera
  34. Hej du!
    Är just nu inne i en 'stickperiod' och älskar allt vad garn heter!
    Det är bara tiden som inte vill räcka till allt :/
    Vill jättegärna vara med i utlottningen och hoppas på tur :O)
    Länkar från bloggen min!
    Ha en finfin dag!

    SvaraRadera
  35. Jag vill självklart också vara med och tävla, länkar från min blogg också så två lotter =)

    SvaraRadera
  36. Det är klart att jag vill vara med i utlottningen. Jag väntar mitt 2:a barnbarn till sommaren, så det skulle ju vara perfekt. Jag passar även på att bli en följare!
    Loulou
    anne-louise.king@tele2.se

    SvaraRadera
  37. Är gärna med i din fina utlottning:)
    1 lott och så hoppas jag på tur:))
    Kraam

    SvaraRadera
  38. Är jättesugen på att vinna garnerna då jag snart blir mormor och din blogg den följer jag varje dag. Det är så trevligt att se vad som händer varje dag.
    Kramar Viktoria Jansson

    SvaraRadera
  39. Hej
    Jag vill vara med, 2 lotter!

    http://ciassmating.blogspot.com/2012/02/utlottning-hos-onakullans-tyg-och-garn.html
    Må gott

    SvaraRadera
  40. Jag vill också vara med. Har länkat från min blogg och blivit följare på din blogg. Eva

    SvaraRadera
  41. Vilka härliga garner! Jag länkar från min sidebar och vill gärna ha två lotter.

    SvaraRadera
  42. Vilka härliga garner du lottar ut! Jag vill gärna vara med och länkar på min blogg, så här i sista stund...

    SvaraRadera
  43. Åh, jag är gärna med i utlottningen!
    Har ingen egen blogg, så jag nöjer mig med en lott. :)

    Hälsningar Ester
    ester[at]axelweb.nu

    SvaraRadera
  44. Vil gjerne være med i utloddinga! Nydelig garn du lodder ut!
    Oline
    julianns@online.no

    SvaraRadera
  45. Å tänk vad roligt om man skulle vinna, tar en lott och hoppas på tur;-)

    SvaraRadera
  46. Rolig tävling :P

    TÄVLAR MED EN LOTT :D

    SvaraRadera